Milla

Tisdags plugg med en tvist

Publicerad 2015-03-31 13:49:16 i Böcker och Filmer, Utbildning,

Tisdag och det snöar utanför mitt fönster idag. Aja sådant får man väl leva med då man bor uppe i vackra Norrbotten.
Sitter och pluggar omvårdnads teorier och begrepp idag, men har lite lust att gå ut och bygga en snö lyckta då det är super fin kramsnö! 
Eftersom jag pluggar bäst med en film eller serie på laptopen så är detta något som jag gör i detta nu. För plugg nöjet står serien CSI: NY. Helt underbart bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och läsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vänner för Milla. Jag är en glad 22 -årig tjej ifrån Luleå som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt från fotboll till tv-spel eller så relaxar jag med en god bok eller hänger med mina kompisar eller är ute och rör på mig. Här kommer ni få följa mig och mitt liv och vad som händer runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela