Milla

Thank you đŸŽ‰â€

Publicerad 2015-06-01 22:51:53 i AllmÀnt, Cedic, Hundar, HÀst och Hund, Petrov, Zelda,

I dag fyller man hela 24-Ă„r och det firade man pĂ„ ett litet udda sĂ€tt detta Ă„r, men mysigt var det till vissa delar! 
Började med att jobba pĂ„ goa förskolan och hade en mycket trevlig dag! Gulligaste var dĂ„ barnen sjöng Ja mĂ„ hon leva under mellis, mitt hjĂ€rta smĂ€lte över hur underbart gulliga ungarna Ă€r pĂ„ den avdelningen! ❀
KĂ€mpade hela vĂ€gen hem mot vind och rusk! Var genom blöt dĂ„ jag kom genom ytterdörren och ville bara hitta torra klĂ€der. Men den saken var snabbt glömd dĂ„ man finner Maria i fullfĂ€rd med att baka och laga middag till en! Hur go lilla syster har man inte, jag smĂ€lter över hur gullig hon var idag! 💖
Maten och fikan fĂ„r tvĂ„ tummar upp. Trevligt och vĂ€ldigt avslappnat, precis som jag gillar det. Sometimes I believe she's a mindreader, haha! đŸ‘â€đŸ°
 
Fick i alla fall en vacker överraskning dĂ„ jag kom upp pĂ„ rummet och ser pĂ„ min sĂ€ng en helt UNDERBART SÖT bricka format som ett hjĂ€ra, en vas med en vacker blomma och en skyddsĂ€ngel. Tack sĂ„ mycket för den vackra gĂ„van, fick tĂ„rar i ögonen nĂ€stan av hur vacker den var, och precis sĂ„dan jag gillar och uppskattar, tusen tack! 😊
 
🌾 Min fina vackra lilla blomma 🌾
 
Var ute pĂ„ en tur tillsammas först med Petrov och lilla Zelda (min syster Marias valp), och hade kameran i jackan sĂ„ tog och knĂ€ppte nĂ„gra bilder. Lill stumpan traslade in sig lite i kopplet till att börja med, men nĂ€r hon fattade hur man gjorde för att inte göra det sĂ„ gick hon super fint, men mesta av tiden gick hon och drog i Petrovs koppel/sele. Tur att han har en del tĂ„lamod med henne, men ibland sĂ€ger han till dĂ„ hon blir för mycket. đŸ¶
 
 
 
 
Promenad tvĂ„ blev tillsammans med Cedric som blev lite som Carola dĂ„ vinden piskade och hans pĂ€ls flög Ă„t lite olika hĂ„ll. Ett under att hunden inte blĂ„ste bort. Men glad var han för att fĂ„ lite egen tid och gĂ„ ut i fred. 😘
 
NĂ„got som varit minus denna dag har varit att jag upptĂ€ckte pĂ„ vĂ€gen till jobbet att jag knappt hade nĂ„gon luft i back dĂ€cket pĂ„ cykeln, och dessutom hade glömt mina nycklar hemma! 😠KĂ€mpade mig fram till jobbet och var svettig som bara den dĂ„ jag kom fram, tur det finns en bensinstation pĂ„ vĂ€gen hem sĂ„ man kunde svĂ€nga förbi och pumpa dĂ€cken. 
Andra minuset denna dag Ă€r dĂ„ jag pratat med barnen pĂ„ mellis dĂ„ jag skalade och skar frukt hur försiktig man ska vara med knivar.... och vad gör man dĂ„? Jo slinter lite och sticker mig i fingret med spetsen pĂ„ kniven sĂ„ man börjar att blöda! Duktig man Ă€r.... Som tur sĂ„ gick det bra och inga barn blev chokade, utan jag sade att det inte var nĂ„gon fara och plĂ„strade bara om lill sĂ„ret efter jag rengjort det. Men klantig Ă€r man allt. Aja som tur lĂ€rde man barnen nĂ„got, att man ska vara försiktig med vassa objekt. 
 
MĂ„ste tacka alla som grattat mig denna dag bĂ„de över facebook och sms. Tackar, tackar. 😌

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-06-02 10:20:42

lÄter som en fin dag! :D

Postat av: e.b

Publicerad 2015-07-12 09:14:42

du som Àr bra pÄ att skriva borde typ skriva recentioner pÄ bloggen, (filmer, böcker, serier, spel, cafe, resor, allt!) och ge betyg och sÄ. Millas bÀsta/sÀmsta tror jag skulle bli jÀtte kul! :P

Svar: Nja jag Àr inte sÄ mycket för att skriva recentioner riktigt, böcker Àr min relaxing passion som jag har, men Àven trÀning. Vi fÄr vÀl se, studierna och arbete kommer nu före bloggen.
Camilla "Milla"

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och lÀsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vÀnner för Milla. Jag Àr en glad 22 -Ärig tjej ifrÄn LuleÄ som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt frÄn fotboll till tv-spel eller sÄ relaxar jag med en god bok eller hÀnger med mina kompisar eller Àr ute och rör pÄ mig. HÀr kommer ni fÄ följa mig och mitt liv och vad som hÀnder runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela