Milla

My Life

Publicerad 2015-03-28 17:37:26 i Allmänt, Träning och Hälsa, Utbildning,

Pluggandet går bra, de första två kurserna är avslutade och nya kurser är igång. Bara att ligga i för att hinna med allt innan sommaren då man ska jobba. 
Dagarna då man sitter och pluggar är verkligen sega, men i morgon blir det att ta en lång promenad med eller utan hundarna för att komma ut och röra på mig. Har börjat och träna en del på gymmet nu och även börjat promenera mycket, känns bra och man sover ännu bättre ifrån dessa aktiviteter, både bra för kropp och huvud. Rekommenderas starkt!
Förutom studierna denna månad som aldrig känns som om de tar slut så har jag hunnit att jobba en del och alltid är det lika kul att åka tillbaka och vika på bästa förskolan med goaste kollegorna. 
 
Letar ännu lägenhet men får inget, börjar bli lite less på denna katt och råtta lek som lägenhets sökandet är. Snackade med lungkliniken på Sunderby sjukhus i veckan angående min allergi och vad som gäller om jag ska få allergisprutorna. Är redan uppsatt för sprutorna vilket är en positiv sak, varit det sedan några år tillbaka nu, men det negativa är att jag INTE får ta dom så länge jag bor med mina föräldrar som har hundar. Surt säger jag bara! 
Får väl bara leta vidare så jag får något till hösten, får då kan de sätta i gång behandlingen direkt på mig! 
Håller tummar och tår att jag får något under denna vår eller sommar!
 
 
Jag och mys killarna för ett tag sedan då vi tog mycket promenader tillsammans ute i skogen, mysigt och underbart bra väder. Minus var väl att man glömde solbrillorna hemma några av dagarna som man var ute. 
Hoppas att det sköna och fina vädret vi haft håller sig så att man får ta några fler underbart sköna promenader för att komma ut och röra på sig. 
 
 
Mamma och jag pratade här om dagen att det är bara några dagar kvar tills det har fått ett år sedan min underbart goa och saknade tante Magga gick bort. Saknar henne något grymt! 
Jag kan inte fatta att det gått snart ett år sedan hon dog, känns nästan overkligt och jag måste näsan nypa mig i armen för att fatta att detta är verkligheten jag lever i. 
Saknaden efter min tante är något grymt stort, men hon är alltid med mig på ett eller annat sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och läsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vänner för Milla. Jag är en glad 22 -årig tjej ifrån Luleå som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt från fotboll till tv-spel eller så relaxar jag med en god bok eller hänger med mina kompisar eller är ute och rör på mig. Här kommer ni få följa mig och mitt liv och vad som händer runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela