Milla

Spring workout

Publicerad 2015-04-01 16:37:00 i Träning och Hälsa,

Körde ett rehab pass idag på morgonen och det kändes bra att göra det! Blir ett nytt pass på fredag för att få kroppen att röra på sig. 
Var meningen att jag skulle kört löpträning med några intervaller idag men tyvärr så fick jag problem med mina skor eller min ena sko som om och om igen ger min stackars höger fot skavsår eller sår som blöder var och varannan gång! Surt och jobbigt då man vill få sin träning gjord. Så blev fokus på styrke rehab i stället, som tur då man kör styrke så behöver man ju inte skorna så körde utan skor och bara i strumpor ;) Fungerar det ju också som tur är. 
Tog en tripp förbi Snabba steg i stan och kollade upp bra tränings och löpar skor och jag är så glad att personalen är så proffsiga och verkligen vet hur man ska hitta bästa skorna som passar en perfekt, gått dit sedan förra året och fixat mina inlägg till mina skor, så de hittade efter tre olika prövade par skor idag den typ av sko som passar mig perfekt då jag tränar, kändes som att jag INTE hade några skor på mig! Så lätta och enkla att ha på fötterna, kommer kännas bra då jag löper, och det visade redan kontrollerna som de gjorde på löpbandet med de olika skorna. 
 
Tagga för träning på fredag då!
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-02 19:09:42

glad påsk! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och läsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vänner för Milla. Jag är en glad 22 -årig tjej ifrån Luleå som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt från fotboll till tv-spel eller så relaxar jag med en god bok eller hänger med mina kompisar eller är ute och rör på mig. Här kommer ni få följa mig och mitt liv och vad som händer runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela