Milla

Lek i snön

Publicerad 2014-11-16 13:40:16 i Cedic, Häst och Hund,

Igår vräkte det ner med snö här i Luleå, och gissa om vi hade glada hundar då det kom massor med snö?!
Tog ut Cedric idag och tog med hans favorit leksak och bestämde mig för en liten lekstund med honom vilket han alltid uppskattar. Märker att han tycker om denna lek väldigt mycket, så vi får se hur mycket vi kommer kunna leka med den i vinter då det kanske kommer att vara mycket snö här uppe. 
Aja, vi får väl se vad som händer :) 
 
Bjuder på lite halv dåliga bilder från idag, men blev grymt nöjd med vissa, nästa gång ska jag försöka att låna pappas system kamera så bilderna blir bättre. 
 
 
 
 
 
 
Blev grymt nöjd med denna sista bild på lillen :) Kanske skriver ut den senare för att sätta in den i någon fin ram. Rekomenderar leksaken som jag använder till Cedric väldigt mycket då den är en rolig och effektiv aktivitets sak både till hund och ägare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och läsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vänner för Milla. Jag är en glad 22 -årig tjej ifrån Luleå som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt från fotboll till tv-spel eller så relaxar jag med en god bok eller hänger med mina kompisar eller är ute och rör på mig. Här kommer ni få följa mig och mitt liv och vad som händer runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela