Milla

Dejta kudden

Publicerad 2014-11-12 20:47:38 i Allmänt,

Kvällen börjar närma sig för mig, snart blir det att fixa sig klar inför kvällen och bädda sig ner i sin goa och varma säng. Kommer mysa ner mig under täcket med en god bok för att slappna av innan John Blund kommer förbi. Hoppas att han låter mig läsa ett eller två kapitel i alla fall. 
Aja, hoppas att ni alla goa läsare får en trevlig kväll, nu ska jag avsluta lite saker sedan blir det natti natt. 
 
Bjuder i kväll på en gammal bild, måste verkligen bli bättre på att ta bilder, fast då jag gör det så slutar det alltid med en hund bild eller två. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Camilla "Milla"

Hejsan alla glada bloggare och läsare! Jag heter Camilla men kallas av mina vänner för Milla. Jag är en glad 22 -årig tjej ifrån Luleå som lever mitt liv i detta nu. Spelar allt från fotboll till tv-spel eller så relaxar jag med en god bok eller hänger med mina kompisar eller är ute och rör på mig. Här kommer ni få följa mig och mitt liv och vad som händer runt omkring mig.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela